Επιστροφές

Στην Agoratopia κατανοούμε πως σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να χρειαστεί να επιστρέψετε ή να ακυρώσετε μία παραγγελία. Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και θα σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία επιστροφής.


Πολιτική Επιστροφών

Για προϊόντα που παραγγέλθηκαν μέσω του ιστότοπου της Agoratopia, μπορείτε να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Παρακαλούμε λάβετε υπόψη τα παρακάτω:

  • Ειδοποίηση: Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, ενημερώστε μας μέσω email στο [email protected]. Διατίθεται υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης για διευκόλυνσή σας, αλλά η χρήση του δεν είναι υποχρεωτική.

  • Απόδειξη αγοράς: Επισυνάψτε την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή ένα αντίγραφο (αν επιστρέφετε μέρος της παραγγελίας), καθώς και τυχόν δώρα που συνοδεύουν την παραγγελία.

  • Έξοδα επιστροφής: Σε περίπτωση αλλαγής γνώμης, τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή λανθασμένο, τα έξοδα καλύπτονται από εμάς.

  • Αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων: Παρακαλούμε αναφέρετε αν προτιμάτε αλλαγή του προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων.

  • Δώρα: Για προϊόντα που ελήφθησαν ως δώρα, μπορείτε να τα αντικαταστήσετε με άλλο/α προϊόντα ίσης ή μικρότερης αξίας.


Σημαντικές Πληροφορίες για Επιστροφές και Επιστροφές Χρημάτων

Παρόλο που προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα προϊόντων, ορισμένα είδη υπόκεινται σε ειδικούς όρους επιστροφής λόγω της φύσης τους:

  • Προϊόντα κατά παραγγελία ή προσωποποιημένα: Λόγω της μοναδικότητάς τους, ενδέχεται να μην είναι δυνατή η επιστροφή τους. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

  • Αρώματα: Δεν δεχόμαστε επιστροφές σε αρώματα που έχουν ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί, εκτός αν είναι ελαττωματικά.

  • Ανοιγμένα ή χρησιμοποιημένα καλλυντικά και προϊόντα ομορφιάς: Για λόγους υγιεινής και ασφάλειας, δεν δεχόμαστε επιστροφές, εκτός εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε! Αν έχετε ερωτήσεις ή ανησυχίες σχετικά με επιστροφές, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας – θα προσπαθήσουμε να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση για εσάς.


Στοιχεία Επικοινωνίας

Παρακαλούμε επιστρέψτε το προϊόν στην αρχική του, σφραγισμένη κατάσταση, μαζί με τη συσκευασία του, στη διεύθυνση:

Agoratopia Customer Services
26 Georgiou A
4047 Λεμεσός
Κύπρος


Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)

Πώς ξεκινώ τη διαδικασία επιστροφής;
Έχετε 14 ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης για να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Agoratopia. Στείλτε email στο [email protected] και η ομάδα μας θα σας καθοδηγήσει στα επόμενα βήματα για μια ομαλή διαδικασία επιστροφής.

Μπορώ να επιστρέψω το δώρο που περιλαμβανόταν στην παραγγελία μου και ποιος καλύπτει τα έξοδα αποστολής;
Ναι, παρακαλούμε επιστρέψτε και το δώρο πριν την επεξεργασία της επιστροφής ή της αντικατάστασης. Σε περίπτωση αλλαγής γνώμης, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Αν το προϊόν είναι λανθασμένο ή ελαττωματικό, τα έξοδα τα καλύπτει η Agoratopia.

Πόσος χρόνος απαιτείται για επιστροφή χρημάτων και τι γίνεται αν η κάρτα μου έχει λήξει;
Οι επιστροφές χρημάτων ενδέχεται να χρειαστούν έως δέκα (10) εργάσιμες ημέρες για να εμφανιστούν στον λογαριασμό σας. Αν η κάρτα σας έχει λήξει, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να σας προτείνουμε εναλλακτικό τρόπο επιστροφής.

Κουτί Δειγμάτων